мovιeѕтαrplαɴeтeɴ

Direktlänk till inlägg 2 februari 2014

Kvällsinlägg :)

Av ѕweeт ღ - 2 februari 2014 21:22

God afton   Haha jag e fan boss på att skriva hej!


Whatever, funderar på vad jag ska skriva om, och jag skulle vilja att ni kommenterar så att jag får lite idéer. Skulle betyda jättemycket! Just nu sitter jag här, nyduschad med handuksturban och är helt ordlös ju! Har lite bilder i alal fall.. Ska se om jag hittar nå' kul.. Vill ni kanske ha musiktips?

       

Hittade lite random pics i mitt bibliotek.. asså har ju typ 2000 bilder, måste rensa! 

Btw, låt jag lyssnar på just nu: #SELFIE - The Chainsmokers

asbra :D

Men asså nu måste jag sova typ haha..

Kram o sov gött   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ѕweeт ღ - 3 februari 2014 20:50


Heej igen. Idag är det måndag och jag är så fruuktansväärt trött på ngt sätt, asså är pigg men vill liksom inte göra saker haha.. Bakade två kladdkakor efter att jag kom hem efter en aslång dag, vi ska fika på vår engelska imorrn!    Var inne på ...

Av ѕweeт ღ - 2 februari 2014 13:40

Hej där! Eftersom jag fått ganska så många frågor om hur jag levlade så snabbt ett tag så tänkte jag berätta. (Jag fick frågorna på msp) Jag kommer skriva steg för steg hur man enkelt och snabbt når nästa level.1. Gör kortfilmer.Jag började med kortf...

Av ѕweeт ღ - 1 februari 2014 16:28


Hej, nu var det några timmar sedan jag bloggade sist, men tänkte att jag kanske skulle kunna ha en frågestund där ni kan fråga lite saker om mig, t ex. vad in gamla blogg hette osv :) Ni får ställa privata frågor också. Så tänk på det och kommenter...

Av ѕweeт ღ - 1 februari 2014 11:52

Hallå där! Det här är mitt första inlägg och jaa, tänkte väl berätta lite om mig själv :)   Jag har spelat moviestarplanet.se i ca 2 år och har runt 20 gubbar. Min mest framgångsrika är TheSweetOne<3, level 33. På de andra gubbarna har j...

Presentation


Halloj!
13-årig chey som tipsar om knep och trix, som får dig att levla snabbt på msp ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards