мovιeѕтαrplαɴeтeɴ

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av ѕweeт ღ - 3 februari 2014 20:50

Heej igen. Idag är det måndag och jag är så fruuktansväärt trött på ngt sätt, asså är pigg men vill liksom inte göra saker haha.. Bakade två kladdkakor efter att jag kom hem efter en aslång dag, vi ska fika på vår engelska imorrn!

  

Var inne på Spotify nyss och av nån slump så kom jag in på Trains s.k ''musiksida'' och lyssnade på den gamla låten Drive By - asbra haha! Vet att jag överanvänder as, men som sagt, jag är trött! .. och slarvig.

Kan ge er en tease av min spellista på spotify ;)


Det här var bara några, men jag äälskaar dem... Hehe  

Nu ska jag snart gå och tvätta bort mitt smink och sätta mig vid datorn igen tänkte jag haha.. Men ni, fortsätt kommentera och fråga så blir jag suupeerglad     

Betyder mycket!!

Bjuder på en bild...

  

Hoppas att ni mår bra, själv mår jag finfint!

Puss & kram!   


Sweet

Presentation


Halloj!
13-årig chey som tipsar om knep och trix, som får dig att levla snabbt på msp ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards