мovιeѕтαrplαɴeтeɴ

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av ѕweeт ღ - 1 februari 2014 16:28

Hej, nu var det några timmar sedan jag bloggade sist, men tänkte att jag kanske skulle kunna ha en frågestund där ni kan fråga lite saker om mig, t ex. vad in gamla blogg hette osv :) Ni får ställa privata frågor också.

Så tänk på det och kommentera så mycket ni kan! vet att bloggen är väldigt ny, men jag behöver feedback för att vilja blogga! ♥ Så fråga på!!

  

Jag bjuder på en gammal bild ;)

 


Kramz!

Av ѕweeт ღ - 1 februari 2014 11:52

Hallå där!

Det här är mitt första inlägg och jaa, tänkte väl berätta lite om mig själv :)

 

Jag har spelat moviestarplanet.se i ca 2 år och har runt 20 gubbar.

Min mest framgångsrika är TheSweetOne<3, level 33.

På de andra gubbarna har jag inte köpt vip. är som sagt 13 år och tjej (haha som om ingen märkt det) 

  

Iaf, har lite bilder från när jag var i gallerian igår!

     

Jag är då tjejen som ligger ner med taggar på mössan. Killen i humlekostymen är också killen med svart-blondt här. Han undrade varför han hade så några hjärnceller i sin hjärna.. Och jag svarade att han hade nog ätit gröt. Blä!

Uppdaterar när jag har nåt nytt att skriva!   

 

Kramar,

sweet 

Presentation


Halloj!
13-årig chey som tipsar om knep och trix, som får dig att levla snabbt på msp ;)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards